כיצד למצוא עו"ד מקרקעין מומלץ?

עורך דין מקרקעין

תחום המקרקעין נחשב לאחד מענפי המשפט היותר מורכבים, והוא טומן בחובו עסקאות של מאות אלפי ועד למיליוני שקלים. די שפרט ולו הקטן ביותר יתפספס לאורך גיבושה של עסקת מקרקעין, כדי שהדבר יעלה הן לרוכשים והן למוכרים הון תועפות, או אף יגרור לסכסוכים ממושכים תחת ערכאות בית המשפט.

כדי למנוע את היתכנותן של תקלות לאורכה של גיבוש עסקת נדל"ן, חשוב יהיה לשים את הדגש על שכירת שירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי, אשר יבחן בקפידה את הנושאים השונים הנדרשים לכל אורך גיבושה של העסקה.

מציאת עורך דין מקצועי

כדי למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ וטוב, חשוב לבצע מספר בדיקות מקדימות, ולהיעזר במקורות מידע שונים שיאפשרו לנו לכלכל את צעדנו ולבצעם בקפידה ובשיקול הדעת.

המלצות פה לאוזן

בסופו של יום, לא יהיה תחליף אמתי להמלצתו של אדם שכבר חווה את השירות בעברו. תחום המשפטים וכל שכן במקרקעין, יכול לכלול אנשי מקצוע יסודיים ומיומנים, ומנגד גם להוביל למפגשים עם אנשי מקצוע שהתהליך עמם יותיר טעם מר. לאור זאת, המלצה כנה מאדם שכבר התנסה בשירות, היא הדרך היעילה ביותר למצוא עו"ד מומחה בנדל"ן, וזאת גם אם מדובר במשרד עורכי דין המרוחק במידת מה מן האזור בו אנו רוצים לבצע את המכירה או הרכישה.

שיח ברשת

מצאתם עורך דין מומלץ בנדל"ן? בצעו בדיקה קצרצרה באינטרנט, וחפשו את התוצאות המופיעות על שמו.

ראשית, מומלץ תמיד להסתכל בכרטיס העסקי של עורך הדין, כרטיס המופיע מטעם גוגל. האם הדירוג של אותו עורך דין הוא גבוה? מה השיח שקיים בביקורות? האם הן משבחות ומהללות? או שמא מדליקות אצלנו נורות אדומות?

מוטב יהיה שלא להסתפק רק בחיפוש שכזה, ולבחון את התוצאות השונות המופיעות במרשתת. האם קיימים פסקי דין או תוצאות שליליות אשר מראות על הליכים משפטיים שננקטו נגד אותו עורך הדין? כל אלו בהחלט יכולים לרמוז אם מצאתם איש מקצוע יסודי או לחילופין שעליכם להמשיך בחיפושים.

מיקום המשרד

באם לא מצאתם עורך דין על-פי המלצה אישית, הרי שמומלץ יהיה לבחון ולמקד את החיפוש על-בסיס המיקום הגיאוגרפי של המשרד. מוטב יהיה לבחור במשרד עו"ד נדל"ן הממוקם באזור הגיאוגרפי בו אתם רוצים לבצע את הרכישה, שכן היכרותו של עורך הדין עם האזור המדובר תהיה מעמיקה יותר.

שיחה טלפונית

בסופו של יום, נסו לבחון את הכימיה שיש לכם עם עורך הדין. זכרו כי מדובר באיש מקצוע שילווה אתכם לכל אורכה של עסקת המקרקעין, ועל-כן חשוב יהיה לבחון את היחסים שעולים מן השיחה הראשונית.

אמנם אין מדובר בקריטריון לוגי, אך לתחושת בטן כנה ואמתית, בהחלט צריכה להיות השפעה מסוימת על ההחלטה הסופית באשר לעורך הדין לנדל"ן שילווה אתכם לאורכה של העסקה.