עורך דין משפחה – האיש שיעזור לנו בכל עניין משפחתי

עורך דין משפחה

אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע לכדי מצב, בו אנחנו מוצאים את עצמנו בסכסוך משפחתי, סכסוך עם אנשים הכי קרובים אלינו, בין אם מדובר בבן או בת זוג, אחים-אחיות, הורים, ילדים, או קרובי משפחה אחרים. אף אחד מאיתנו גם לא רוצה למצוא את עצמו במצב בו הוא נדרש לפתוח בהליכים משפטיים בגלל זה.

אך לצערנו רב, זה יכול לקרות מסיבות שונות. זה יכול לקרות בגלל שלא תמיד מגיעים להסכמות, זה יכול לקרות בגלל סיטואציות שונות בחיים שמובילים לכך, לעיתים זה גם קורה מסיבות אחרות לגמרי. על כן, בכל סיטואציה כזו, אנחנו צריכים לפנות אל עורך דין משפחה שייצג אותנו.

צריך לומר, לא בכל פעם כשאנחנו נפנה אליו זה יהיה בגלל שאנחנו נמצא את עצמנו בסכסוך משפחתי כזה או אחר. ישנם מצב שאנחנו נמצא את עצמנו נדרשים לשירותיו של עורך דין בתחום זה, בגלל סיבות אחרות לגמרי, הרבה יותר חיוביות, בין אם מדובר בדברים שבינו לבינה ובין אם מדובר בדברים שקשורים לאימוץ, אפוטרופסות וכדומה. כמו כן, אנחנו נעזר בשירותיו במצבים שאין לנו ברירה, כמו למשל, צוואות וירושות.

מן הסתם, גם ביחסים בתוך המשפחה, בין אם זה בין בני זוג ובין אם זה בקרב אחים ואחיות או גורמים אחרים במשפחה, הרי שכל דבר שנעשה חייב להתבצע באופן מוסדר, מוסכם וכמובן באופן כזה שמבחינה משפטית יהיה מקובל על כל הצדדים. למשל, אם רוצים להסדיר את כל הנושא הכספי, אם רוצים להגיע להסדרים לגבי גידול הילדים (במידה ובני הזוג אינם חיים ביחד) וכמובן בהקשר של צוואות וירושות של אחד מבני המשפחה, הרי שהנושא חייב להיות מוסדר, כך שיהיה חוקי ויתקבל על ידי בית המשפט.

כיצד בוחרים עורך דין

מן הסתם, על מנת שהתהליך יתבצע בצורה מסודרת, מושכלת, הרי שצריך לבחור עורך דין משפחה שידע לשרת את הצדדים בצורה אופטימאלית, בין אם מדובר בעורך דין שאמור לייצג את כל בני המשפחה בתהליך ובין אם מדובר בעורך דין שאמור לייצג צד אחד מול צדדים אחרים.

יש לבחור עורך דין עם ניסיון, עורך דין שיש לו ידע ויכולת להתמודד עם המצב בצורה נכונה, באופן כזה שהוא ידע לספק את הפתרון הטוב והיעיל ביותר. צריך לומר בהקשר זה, הניסיון הוא משמעותי אך גם חשוב שיהיה רעב. כלומר, זה לא מספיק שהוא יהיה אך ורק עורך דין שמכיר את הנושא היטב אלא גם שיהיה לו את הרצון לטפל בו באופן מלא, בלי להשאיר קצוות ובלי לייצר מצב שהלקוח שלו יישאר ללא מענה.

על כן הוא גם צריך להיות זמין, הוא צריך להיות מסוגל לנהל את כל התהליך מתחילתו עד סופו וכן הוא צריך לעבוד עם אנשי מקצוע מותאמים.